اینجا همه چی درهمه...
به نام خدا


در ابتدای این نشست یکی از حاضرین جلسه در مورد ناعادلانه تقسیم شدن فیلم‌ ها در شهرستان‌ ها سوال کرد که ده نمکی در پاسخ گفت: این بخش خیلی به حوزه کاری من ربطی ندارد و پخش‌ کننده مختار است که با سینماها قرارداد ببندد ، «اخراجی‌ ها ۳» به فیلم اختصاص دادند.

«درباره الی» و «» به زبان مردم صحبت می‌ کند و حرف دل آنها را می‌ زند ، به همین دلیل مورد استقبال قرار می‌ گیرد و من تریبون هیچ جناحی نیستم و اگر نسخه بعدی ساخته شود حرف متعالی‌ تری در بر دارد.


 

کاریکاتور مسعود ده نمکی - اخراجی ها 3

آقا مسعود، البته این روزها وبلاگی هم دارد که مدام، به روزش می کند تا علاقه مندان او و روزنامه نگارانی که می خواهند اخبار مربوط به او و همچنین نظرات مربوط به او را دنبال کنند، به آنجا بیایند و از اوضاح و احوال او، بی خبر نمانند. چرخی در این وبلاگ زدیم تا آخرین خبرهای مربوط به ده نمکی و اخراجی های ۳ را استخراج کنیم. این خبرها، به قراری هستند که می خوانید:

• داستان اخراجی های ۳ را پیش بینی کنید و جایزه بگیرید. این آگهی، روی وبلاگ ده نمکی قرار داده شده، آن هم به نقل از روابط عمومی فیلم سینمایی اخراجی های ۳٫ ظاهرا قرار است که مراسمی هم برگزار شود و به صد نفر از کسانی که نزدیکترین حدس را زده باشند، جوایزی هم اهدا شود. بالاخره این هم در نوع خودش، استراتژی خاصی حساب می شود.

• مثل بچه های آدم ما رو آواره می خوان/ از بهشتی که خدا خواسته برا اخراجیا. و این هم بیت آخر شعری، از محمد مودب، که ده نمکی روی وبلاگش گذاشته.

• و البته آقا مسعود، یک کاریکاتور هم که دیگران از او و استخاره ای که برای ساخت اخراجی های ۳ گرفته، کشیده اند، روی وبلاگش گذاشته که در نوع خودش جالب است.

ده نمکی، چند تا عکس هم از مراحل انتخاب لوکیشن ها گذاشته که در آن، همراه عده ای دیگر، مشغول بررسی یک منطقه است تا ببیند به کارش می خورد یا نه.

• و البته ده نمکی، خبری اینترنتی را هم روی وبلاگش گذاشته که ماجرای تقلید هالیوودی ها از اخراجی های ۲ را تبلیغ کرده بود و با این حربه، می خواست که فیلمی را به خلق الله بفروشد که البته این فیلم هم، دوبله شده اش از شبکه تهران پخش شد؛ با عنوان اخراجی ها در سومالی

برای دیدن عکس های اخراجی های 3  لطفا روی ادامه ی مطلب کلیک کنید


 
 مسعود ده‌نمکي ، متولد سال 1348 در آذربايجان شرقي شهرستان اهر است. ده‌نمکي در دانشگاه علوم سياسي درس خوانده است و با نگاهي به پيشينه او مي توان به اين نکته پي‌برد که او هميشه به ماسائل سياسي علاقمند بوده است اما در کنار فعاليت‌هاي سياسي به فرهنگ و هنر هم روي خوش نشان داده است.

او قبل از اينکه فيلمسازي را تجربه کند، دنياي مطبوعات را آزموده و نشرياتي مانند شلمچه ، جبهه و صبح را منتشر کرده است.

ده‌نمکي مدعي است که در اين نشريات هم حرف حق را مي‌گفته به همين دليل اين نشريات هميشه مورد غضب دولتمردان بوده و کار حتي به توقيف هم کشيده شده است.

ده‌نمکي از سال 82 فيلمسازي را با ساخت فيلم مستند «فقر و فحشا» تجربه کرد. او هميشه گفته است که اين فيلم يکي از متفاوت‌ترين مستنداتي است که در بعد از انقلاب ساخته شده است، مستندي که از دل واقعيت بيرون آمده براي همين نتوانسته نه در سينما و نه در تلويزيون اکران عمومي شود.

ده‌نمکي در گفتگوهاي مختلف عنوان کرده است که فيلم فقر و فحشا يک فيلم اجتماعي ، انتقادي است به همين دليل کسي جرات نمايش آن را ندارد البته وي چنين ادعايي را درباره فيلم «کدام پيروزي کدام استقلال» هم دارد.

ده‌نمکي اين فيلم را هم فيلمي کاملا نقادانه درباره وضعيت‌هاي مختلف اجتماعي مي‌داند.

وقتي در سال 86 ده‌نمکي اولين فيلم بلند سينمايي خود با نام اخراجي‌ها را ساخت و آن را در جشنواره فيلم فجر به نمايش گذاشت، همه از نوع ساختار و فيلمنامه اين فيلم تعجب کردند.

ده‌نمکي براي اولين بار در سينماي بعد از انقلاب يک عده لمپن و دزد را به تصوير کشيده بود که راهي جبهه مي‌شدند و در آنجا برخي از آنها متحول مي‌شوند.

نگاه طنزي که ده‌نمکي براي اين فيلم انتخاب کرده بود و موضوع آن واکنش‌هاي مختلف را برانگيخت و عده‌اي شديدا به آن اعتراض کردند.

ده‌نمکي در اخراجي ها براي اولين بار در سينماي کمدي بعد از انقلاب از الفاظ و ديالوگ‌هايي استفاده کرد که کمتر فيلمسازي در آثار خود مي‌توانست از آنها استفاده کند. از همين زمان بود که اين گفته دهان به دهان چرخيد که ده‌نمکي تنها فيلمسازي است که مي‌تواند از خطوط قرمز عبور کند و اين «رانت» فقط در اختيار اوست.

هرچند خود ده‌نمکي هيچ‌وقت اين ادعا را قبول نکرد.

با همه اينها فيلم اخراجي‌ها در اکران عمومي چنان به موفقيت در گيشه دست پيدا کرد که ده‌نمکي تصميم گرفت اخراجي‌هاي 2 را نيز بسازد و با اکران اين فيلم ، رکورد فروش در سينماي ايران را چنان جابجا کند که فروش اخراجي‌ها به يک پديده تبديل شود.

با اين سابقه ده‌نمکي تصميم گرفت شانس خود را در زمينه سريال‌سازي هم بيازمايد.

به همين دليل ساخت سريال «دارا و ندار» را براي نوروز شبکه تهران به عهده گرفت؛ سريالي که فيلمنامه اوليه آن را خشايار الوند و رضا مقصودي نوشته بودند اما ده‌نمکي براي اين‌که آن را مقابل دوربين ببرد حسابي دستي به سر و صورت آن کشيد و به اصطلاح فيلمنامه را از آن خود کرد.

دارا و ندار در ايام نوروز از شبکه تهران و در کنار سريال‌هاي چارديواري و زن بابا به روي آنتن رفت و شانس خود را در جذب مخاطب آزمود.

اما انگار ده‌نمکي نتوانست در تلويزيون رقيبان ديگر را کنار بزند به همين دليل بود که اولين کارگردان نوروزي بود که در مقابل نظرسنجي‌ها و نقدها واکنش نشان داد. ده‌نمکي تلويحا اعلام کرد که نظرسنجي ‌ها را قبول ندارد چون هر شبکه‌اي تلاش مي‌کند سريال خود را پر مخاطب‌ترين سريال معرفي کند.

از طرفي ده‌نمکي به منتقدان هم توپيد و گفت که آنها هميشه آماده هستند تا او را بکوبند و او را فيلمسازي ضعيف جلوه دهند.

ده‌نمکي در صحبت‌هايش گفته است که براي منتقدان فيلم نمي‌سازد و براي مردم فيلمسازي مي‌کند، بنابراين نظر منتقداني که حتي در زمان اکران موفق اخراجي‌ها دست از نقدهاي منفي برنداشتند کاري ندارد.

 ده‌نمکي مدعي است که صدها لينک دانلود موسيقي سريال دارا و ندار در اينترنت موجود است و وقتي يک سريال اين همه طرفدار دارد چگونه مي‌تواند ضعيف باشد.

واکنش‌هاي تند ده‌نمکي به منتقدان چنان بالا گرفت که شبکه تهران تصميم گرفت برنامه نقد و بررسي سريال دارا و ندرا را به صورت زنده برگزار کند تا منتقدان موافق و مخالف و ده‌نمکي بتوانند حرف‌هاي خود را به صورت زنده بزنند.

اولين قسمت اين برنامه پنجشنبه هفته گذشته با حضور محمدتقي فهيم (منتقد و موافق سريال)، حميد رسايي (نماينده مجلس و از موافقان سريال) و ده‌نمکي برگزار شد، اما نکته جالب اين جاست که حتي ده‌نمکي نتوانست اندک خرده‌اي را که دوستانش به سريال دارا و ندار گرفتند را برتابد و با رسايي و فهيم هم برخوردهاي تندي صورت داد.

ده‌نمکي در اين برنامه گفت که شديدا از محتوا و ساختار اثرش دفاع مي‌کند و آن را سريالي کاملا هنري مي‌داند.

اين تاکيدها را ده‌نمکي در حالي به زبان آورد که فهيم و رسايي مدعي بوند محتواي سريال بر ساختار و فرم آن برتري دارد و آنچه باعث بحث شده محتواي آن است که حمايت از فقراست اما سريال در ساختار و کارگرداني حرفي براي گفتن ندارد البته در پايان اين برنامه فهيم در گفتاري فشرده اين نکته را بيان کرد که در سريال دارا و ندار ديديم که بايد ثروتمندان تصميم بگيرند که متحول شوند و ثروت خود را به فقرا ببخشند

کامران تفتی

 

کامران تفتی

کامران تفتی

کامران تفتی بازیگر سریال شهر دقیانوس

کامران تفتی

کامران تفتی

کامران تفتی

کامران تفتی

کامران تفتی

کامران تفتی

کامران تفتی

کامران تفتی

کامران تفتی

کامران تفتی

کامران تفتی

کامران تفتی

کامران تفتی

کامران تفتی

کامران تفتی

کامران تفتی

کامران تفتی

کامران تفتی

منبع : آریا پیکس – مرجع عکس هنرمندان -Www.AriaPix.Net & Org

چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:بیوگرافی سام درخشانی بیوگرافی سام درخشانی بیوگرافی سام درخشانی بیوگرافی سام درخشانی بیوگرافی سام درخشانی ادامه مطلب ,,, مرداد ۲م, ۱۳۹۰| دسته: گالري عكس هنرمندان برچسب ها: آخر سريال تابرده رنج و سام درخشاني آخرين فيلم سام درخشاني ادرس خانه سام درخشاني بيوگرافي سام درخشاني تصاوير خانه سام درخشاني تلفن منزل سام درخشاني تلفن همراه سام درخشاني جديدترين عكس هاي سام درخشاني خانه سام درخشاني در تهران دختر سام درخشاني در مورد سام درخشاني زيباترين عكس هاي سام درخشاني سام درخشاني و خانواده اش سام درخشاني و كامبيز ديرباز سام درخشاني و همسرش سايت سام درخشاني سايت شخصي سام درخشاني سايت عكس سام درخشاني شماره تلفن سام درخشاني عكس سام درخشاني و همسرش عكس هاي قديمي از سام درخشاني عكسهاي جديد از سام درخشاني عكسهاي زيبا از سام درخشاني عكسهاي سام درخشاني در نابرده رنج عكسهاي شخصي از سام درخشاني ماشين سام درخشاني همسر سام درخشاني وب سايت سام درخشاني وبلاگ سام درخشاني وبلاگ هواداران سام درخشاني پسر سام درخشاني برچسب ها: derakhshani, saam, saam derakhshani, بیوگرافی سام درخسان, بیوگرافی سام درخشان, بیوگرافی سام درخشانی, بیوگرافی صام درخشان, تصاویر سام درخشانی, درخشانی, زنگینامه سام درخشانی, سام, سام درخسان, سام درخشان, سام درخشانی, سام درخشانی در نابرده رنج, سام درخشانی و شبنم قلی خانی, سام درخشانی و پژمان بازغی, سام درخشانی و کامبیز دیرباز, صام درخشان, عماد نابرده رنج, عکس عماد در سریال نابرده رنج, عکس های Www,AriaPix,net Tags: ایمیل سام درخشانی, بدون مارک سام درخشانی, بدون مارک سام درخشانی 90, بهترین عکسهای سام درخشانی, بیوگرافی سام درخشانی, تازه ترین عکس سام درخشانی, تصاویر جدید سام درخشانی, تصاویر سام درخشانی, تیما پور رحمانی و جدیثه تهرانی, تیما پور رحمانی و سام درخشانی, جدیدترین عکس سام درخشانی, جدیدترین عکس سام درخشانی 90, جدیدترین عکسهای سام درخشانی, دوست سام درخشانی, زن سام درخشانی, زیباترین عکسهای سام درخشانی, سام درخشان, سام درخشان و میلاد کی مرام, سام درخشانی, سام درخشانی بدون ارایش, سام درخشانی تیر 90, سام درخشانی تیرماه 90, سام درخشانی و همسرش, سایت سام درخشانی, سن سام درخشانی, شماره سام درخشانی, عکس اتلیه ای سام درخشانی, عکس اتیلیه ای سام درخشانی, عکس از میلاد کی مرام تمرین والیبال, عکس بی مارک از سام درخشانی, عکس جدید از سام درخشانی, عکس جدید سام درخشانی, عکس جدید سام درخشانی تیرماه 90, عکس جدید محمد رضا گلزار, عکس خانوادگی سام درخشانی, عکس خوشکل سام درخشانی, عکس دسته جمعی سام درخشانی و کامبیز دیرباز, عکس دشته جمعی بازیگران نابرده رنج, عکس سام درخشانی, عکس سام درخشانی در کنار دریا, عکس سام درخشانی و سام درخشانی, عکس پرتره سام درخشانی, عکسهای سام درخشان, عکسهای سام درخشان و کامبیز دیرباز, عکگس, فیلم جدید سام درخشانی, فیلم پلیسی سام درخشانی, مجموعه عکسهای سام درخشانی, میلاد کی کرام در باشگاه, میلاد کی کرام و سام درخشان در باشگاه, هسمر سام درخشانی, همسر, همسر سام درخشانی, هواداران سام درخشانی, پزمان بازغی, گالری عکس سام درخشانی عماد سریال نابرده رنج, گالری عکس سام درخشانی, :: 7:16 ::  نويسنده : سجادعطارزاده

عکس جدید اضافه گردید

عکس
های جدید سام درخشانی

 


جدیدترین عکس های جدید سام درخشانی


جدید سام درخشانی


عکس های جدید سام درخشانی


عکس های جدید سام درخشانی


عکس های جدید سام درخشانی


جدید سام درخشانی


عکس های جدید سام درخشانی


عکس های جدید سام درخشانی


عکس های جدید سام درخشانی


عکس های جدید سام درخشانی


عکس های جدید سام درخشانی


عکس های جدید سام درخشانی


عکس های جدید سام درخشانی


عکس های جدید سام درخشانی


عکس های جدید سام درخشانی


عکس های جدید سام درخشانی


عکس های جدید سام درخشانی


عکس های جدید سام درخشانی


عکس های جدید سام درخشانی


عکس های جدید سام درخشانی


عکس های جدید سام درخشانی


عکس های جدید سام درخشانی


عکس های جدید سام درخشانی


عکس های جدید سام درخشانی


عکس های جدید سام درخشانی


عکس های جدید سام درخشانی عماد در نابرده رنج


عکس های جدید سام درخشانی با میلاد کی مرام


عکس های جدید سام درخشانی و پسرش

منبع : گالری عکس آریا پیکس -Www.AriaPix.net

 


bazeghi-8-2-87-b7.jpg

پژمان بازغی ، متولد 19/5/1353 در یک خانواده 5 نفره در تهران به دنیا آمده است. اصل و ریشه خانوادگی اش به شمال ایران و به شهر لاهیجان بر می گردد.
در دوران کودکی به واسطه شغل پدرش در شهرهای مختلف زندگی کرده و تجربیات زیادی را بدست آورده است.

پس از تولد 4 سال در تهران و در منازل سازمانی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران زندگی کرده و همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی ایران به شهر رشت می رود. با شروع جنگ و اعزام پدرش برای محافظت مرزهای آب ایران و خلیج همیشگی فارس به بوشهر رفته.

با پایان جنگ به تهران باز می گردد. پس از قبولی در دانشگاه آزاد در لاهیجان برای تحصیل رشته مهندسی معدن به آنجا بر می گردد و از همانجا با سینما آشنا می شود.

در سال 1373 با ورود به سینمای جوانان مرکز گیلان در اولین فیلمش با نام اعتراف ساخته مجید زیم خواه باز می کند. پس از آن به استخدام آژانس دوستی در می آید و به مدت 2 سال همراه بازیگران خوب این مجموعه علی تاخصوص مرحوم حسین پناهی به ایفای نقش می پردازد.

بعد از آژانس به سراغ جوانی مجید قاریزاده می رود و با مسعود جعفر جوزانی به بلوغ می رسد پس از آن به گروه ویژه مهرداد خوشبخت می پیوندد و گمگشته اش را با رامبد جوان پیدا می کند.

وی همراه سیروس مقدم با دریایی ها سفر می کند و در سال 80 برای نجات دختری در قفس با قدرت الله صلح میرزایی همراه می شود پس از آن به دوئل با استاد بزرگوارش احمدرضا درویش می پردازد و با تارا و تب توت فرنگی سعید سهیلی و سربازهای جمعه کیمیایی کارش را به پایان می رساند. پس از سایه آفتاب ، نفس تازه می کند و در حال حاضر نیز با سامان مقدم برای سال آینده نفستو حبس کن را آماده می کند.

برادر کوچکترش هم علاقه زیادی به این پرده نقره ای دارد و در 2 فیلم پسران مهتاب و شب برهنه سعید سهیلی بازی کرده است

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 164
بازدید کل : 32043
تعداد مطالب : 122
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


iv align="center">

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 164
بازدید کل : 32043
تعداد مطالب : 122
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

api/news/top/1?tid=23&output=json">

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 164
بازدید کل : 32043
تعداد مطالب : 122
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید



.




<-PollName->

<-PollItems->

کد پیغام خوش آمدگویی

کد متحرک کردن عنوان وب

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

کد عروسک مرلین
منبع کد های جاوا اسکریپ وقالب وب

محکوم کردن توهین به پیامبر

محکوم کردن توهین به پیامبر

محکوم کردن توهین به پیامبر