اس ام اس خنده دار وبامزه3
اینجا همه چی درهمه...
به نام خدا

در خرابه های قلبت کارگری بیش نیستم 
. 
. 
. 
. 
سیمان بفرست کار خوابیده..!

فرستنده : مهربان

 

اگه گفتی شباهت هویج با کفش ملی چیه؟ 
. 
. 
. 
باشه بابا فهمیدم می دونی، نمی گم. 
فقط می خواستم یادآوری کرده باشم

فرستنده : مهربان

 

خنجر زدی بر سینه ام ، وای سینه ام ، وای سینه ام / آتش زدی بر خرمنم ، وای خرمنم وای خرمنم آی خرمنم وای خرمنم ..... آفرین همینطور ادامه بده

فرستنده : مهربان

 

به اندازه موهای سرم دوست دارم،به اندازه موهای ریخته شده ام عاشقتم، به مقدار دفعه هایی که شونه کردم بهت وفا دارم،شناختی؟ 
منم،منم حسن کچل!

فرستنده : 09122xxx730

 

درتنهاترين شبهاي من صداي توست. تنها تو هستي كه صورتم را در تنهايي شب نوازش مي كني و تنها دليل بيدار بودنم تو هستي 
اي پشه

فرستنده : 09122xxx730

 

توجه 
. 
. 
. 
. 
توجه 
. 
. 
. 
. 
توجه فرماييد 
. 
. 
. 
. 
. 
. 
از توجه شما ممنونم

فرستنده : 09122xxx730

 

. 
. 
. 
. 
. 
. 
. 
. 
. 
. 
فوضول اگه ميخواستم حرفي بزنم همون بالا ميزدم ‏!!‎‎!

فرستنده : 09122xxx730

 

باهمه وجودم سرمو روشونه مهربون تو میذارم و یواشکی دماغمو با لباست پاک میکنم!!

فرستنده : 09122xxx730

 

خیلی دلم برات تنگ شده...اونقدر که از دوریت گریه ام میگره... اما وقتی قیافت یادم میاد خندم میگیره!!

فرستنده : 09122xxx730

 

روی فرش دلم جوهری از عشق تو ریخت... آمدم پاک کنم عشق تو را بدتر شد... خلاصه اینکه... گند زدی به فرش رفت پی کارش

فرستنده : 09122xxx730

 

واقعا كه ،معلومه كجایی؟ 
ازصبح تا حالا دارم زنگ میزنم تا تكلیف اون حرفی كه پشت سرم زدي رو روشن كنم،اصلا ازت انتظار نداشتم،مگه من چه بدي بهت كرده بودم 
(سازمان دلهره واضطراب چندثانیه اي)

فرستنده : 09390xxx628 - دریا

 

اون چيه كه اولش منم ، دومش تویی ، آخرش هم زبون داره؟ 
. 
. 
. 
گل گاو زبون!

فرستنده : 09377xxx440 - گلي جون

 

اددا بابا دد ای ی ی ی قاقا ا ا ا ا ا … … … 
ببخشید! 
گوشیم دست بچه بود!

فرستنده : حاج امین

 

چه کنم چرخ فلک کرده مرا از تو جدا ، من چه جورابی بپوشم که دهد بوی تو را

فرستنده : 09390xxx576 - مرضیه

 

اگه یه روز رفتی سفر 
رفتی از پیشم بی خبر 
. 
. 
سوغاتی واسم چی میاری؟

فرستنده : 09390xxx628 - دریا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 122
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



iv align="center">

آمار وبلاگ:

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 122
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

api/news/top/1?tid=23&output=json">

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 122
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید



.




<-PollName->

<-PollItems->

کد پیغام خوش آمدگویی

کد متحرک کردن عنوان وب

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

کد عروسک مرلین
منبع کد های جاوا اسکریپ وقالب وب

محکوم کردن توهین به پیامبر

محکوم کردن توهین به پیامبر

محکوم کردن توهین به پیامبر